Hoe help jij je personeel tijdens deze Corona-pandemie? Lees onze tips hoe je video kunt inzetten om je personeel te bedanken.

Persbericht voor Surprise!

Jouw video op een kaartje!

Surprise! geeft ondernemers de mogelijkheid om gemakkelijk te investeren in een goede relatie met hun klanten door ze te verrassen met een persoonlijk filmpje op een interactief kaartje. Het kaartje kan worden bevestigd aan een aankoop of los worden weggeven.

Scan de QR-code in het kaartje met de gratis app om als ondernemer een filmpje op het kaartje te zetten. Of kies voor één filmpje op al de bestelde kaartjes voor de drukke dagen. De ontvanger van het kaartje hoeft alleen maar het kaartje te scannen met hun camera of een QR-reader om de Surprise! te bekijken.

Een videomarketing en personal branding tool in één.

Surprise! is een videomarketing tool gecombineerd met een unieke vorm van personal branding. De ondernemer is namelijk altijd in de Surprise! aanwezig. Zo wordt het logo en website getoond en zijn deze klikbaar. Daarbij kan de ontvanger direct een actie uitvoeren na het bekijken van het filmpje waarbij de ondernemer de keuze heeft uit:

• Klikbare sociale kanalen
  • Een button naar elke willekeurige webpagina
  • Een kortingscode

Voor elk moment te gebruiken.

De kaartjes zijn te verkrijgen in meerdere designs, maar het is ook mogelijk om je eigen design te uploaden. Hiermee is zowel de Surprise! zelf als het kaartje helemaal aan te passen naar eigen wens, waardoor elke ondernemer zijn eigen unieke combinatie kan bepalen.

Het kaartje kan zodoende worden gebruikt op verschillende manieren voor verschillende momenten:

• Als bedankje bij een aankoop
  • Als een onderscheidend visitekaartje
  • Als promotie op een beurs
  • Als onderdeel van een relatiegeschenk
  • Als combinatie van bedankkaartje met visitekaartje

Het is hiermee breed inzetbaar voor alle ondernemers en ondernemingen die de relatie met hun klanten naar een hoger niveau willen tillen door middel van een persoonlijk filmpje. Weg met alle verschillende kaartjes, met Surprise! kan dit worden gecombineerd tot één.

Maakt het persoonlijk voor alle klanten.

Surprise! helpt ondernemers om een offline klant weer sneller terug te brengen naar hun online kanalen. Door de beleving en customer journey nog persoonlijker te maken, zal de klant sneller een menselijke verbinding voelen met de ondernemer. De persoonlijke benadering zorgt ervoor dat klanten sneller fan worden van het bedrijf wat resulteert in de beste promotors.